+48 22 299 2015 kontakt@wpseller.pl
sklep woocommerce

Gotowy sklep
internetowy

Bez prowizji i abonamentu!

Zacznij sprzedawać online! Bez wiedzy technicznej, szybko i wygodnie.

Sprzedajesz lub chcesz rozpocząć sprzedaż internetową? Szukasz rozwiązania, które da Ci dużą elastyczność, nie drenując Twojego portfela abonamentem lub prowizjami? Nie chcesz tracić czasu i energii na kwestie techniczne?

Nie ważne czy sprzedajesz jeden produkt lub usługę, czy jest ich więcej. Nie ważne, czy są to konsultacje, jest to ebook, czy szkolenie stacjonarne. Jeśli nie chcesz spędzać całego dnia na przyjmowaniu płatności, księgowaniu, udostępnianiu produktu, nadawaniu dostępu itp., to potrzebujesz systemu sprzedażowego. W tej kwestii wybór jest dość spory. Ale co jeśli chcesz, aby to był system, który może rosnąć razem z Twoją firmą i za który nie musisz płacić abonamentu lub prowizji? System, który już dziś zadba o Twoją sprzedaż, a w przyszłości bez problemu obsłuży znacznie większy biznes? System, którego obsługi nauczysz się bardzo szybko i który rozszerzysz samodzielnie o nowe funkcje, jeśli tylko zechcesz?

Za chwilę poznasz takie rozwiązanie, pozwól jednak, że najpierw się lepiej poznamy.

Kim jesteśmy?

Jesteśmy przedsiębiorcami, którzy od lat wspierają innych przedsiębiorców rozwiązaniami informatycznymi dla ich biznesów. Patryk, zawodowy OpiekunBloga i Michał automatyzujący i upraszczający procesy sprzedaży.
Patryk Kozioł

Patryk Kozioł

Ekspert w zakresie tworzenia rozwiązań online. Twórca marki OpiekunBloga – pierwszej w Polsce marki technologicznej dedykowanej blogerom, z ponad 200 realizacjami na koncie. Ponad 10 lat doświadczeń popartych współpracą z największymi markami w Polsce takimi jak Nestlé Polska S.A., Pol-Mot Holding S.A., Interia.pl czy Nestlé Waters Direct. Współzałożyciel sieci biur coworkingowych pod marką COPOINT.

Partner w prowadzeniu projektów online wychodzący ponad standardy klasycznego doradztwa technicznego. Przedstawia skomplikowane sprawy techniczne w sposób zrozumiały absolutnie dla każdego.

Michał Jaworski

Michał Jaworski

Przedsiębiorca, który swój pierwszy biznes uruchamiał w 2007 roku. Właściciel marki upSell.pl, w której tworzone są rozwiązania informatyczne wspierające działania małych i średnich przedsiębiorców (m.in. blogerzy, szkoleniowcy, startupy). Na co dzień skupia się na automatyzowaniu sprzedaży, upraszczaniu procesu zakupowego i zwiększaniu jego skuteczności. Wraz z zespołem odpowiada za stworzenie kompleksowego narzędzia do tworzenia i sprzedaży kursów internetowych WP Idea.

Co dla Ciebie mamy?

Twój własny, nowoczesny i profesjonalny sklep internetowy bez abonamentu, prowizji i limitów. Skonfigurowany i gotowy do pracy. Bezpieczny i z zapewnionym wsparciem naszego zespołu.

Gotowy do pracy

Otrzymujesz system, który może od razu generować dla Ciebie zyski. Wystarczy, że dodasz sprzedawany przez siebie produkt. Reszta jest już ustawiona przez nas.

Bezpieczny

Dzięki specjalnym mechanizmom, które wdrożyliśmy w WP Seller otrzymasz system zabezpieczony przed atakami hakerów i działaniem złośliwego oprogramowania. Możesz spać spokojnie.

Bez abonametu i prowizji

Za korzystanie z WP Seller nie musisz płacić abonamentu czy prowizji od sprzedaży. Płacisz raz i korzystasz do woli nie ważne na jaką skalę działasz.

Estetyczny i skuteczny

Przyłożyliśmy dużą wagę do wyglądu sklepu stawiająć na jego maksymalną przejrzystość. Skoncentrowaliśmy się również na skuteczności i interfejsie przyjaznym dla użytkownika.

Na właśność

Otrzymujesz system, z którym robisz co chcesz. Jest Twój i Ty decydujesz. Wszystko zostaje u Ciebie i funkcjonuje pod Twoim szyldem.

Ze wsparciem

Po wybraniu WP Seller nie pozostajesz bez pomocy. Jesteśmy do Twojej dyspozycji, by umożliwić Ci jak najszybszy start ze sprzedażą i jak najbardziej efektywne użytkowanie rozwiązania.

Dlaczego powstał WP Seller?

System sprzedaży dopasowany do Twoich potrzeb to: albo ogromny koszt (gdy tworzysz rozwiązanie dedykowane), albo rosnąca prowizja, albo rosnące opłaty abonamentowe. Ale czy zawsze musi tak być? Przecież nie chcesz inwestować ogromnych środków w dedykowane rozwiązanie, które ładnie wygląda, ale to jego jedyna zaleta (a zlecając prace nie masz pojęcia, na co zwrócić uwagę, więc zwracasz głównie na wygląd). Nie chcesz też korzystać z systemu, który zacznie Cię “doić” prowizjami z każdym etapem rozwoju Twojego przedsięwzięcia. Nie chcesz rozwiązania, w którym już dziś musisz ponosić stałe miesięczne kwoty, które w dodatku wzrosną, gdy tylko zwiększysz skalę swoich działań.

Szukasz rozwiązania, za które zapłacisz raz i które może Ci służyć zarówno dziś, jak i za kilka miesięcy czy za parę lat. Szukasz systemu, który jest łatwy w obsłudze i elastyczny na tyle, by w razie potrzeby, móc samodzielnie wdrożyć do niego nowe elementy.

Dlatego, na bazie naszych doświadczeń, opracowaliśmy system sprzedaży WP Seller. Jego konstrukcję oparliśmy na dwóch głównych filarach:

  • ogromnie popularnym i intuicyjnym systemie WordPress połączonym z
  • dynamicznie rozwijanym oprogramowaniem WooCommerce, które odpowiada za realizację fundamentalnych funkcji sklepu.
woocommerce wordpress

System oparty na solidnych rozwiązaniach uzupełniliśmy o:

  • sprawdzone i bezpieczne systemy płatności, dzięki czemu cały proces sprzedaży jest maksymalnie zautomatyzowany i nie wymaga Twojej uwagi,
  • gotowy do wykorzystania wygląd sklepu, który charakteryzuje się bardzo dużą przejrzystością i jest zorientowany na maksymalizację sprzedaży – to ogromna wartość bazująca na licznych wdrożeniach systemów sprzedaży, które mieliśmy okazję przeprowadzać. Nie jest to tylko szablon, który ładnie wygląda. Jest to precyzyjnie przemyślana konstrukcja, która daje najlepsze efekty przy minimalnym wysiłku z Twojej strony. Dodatkowo wygląd można bardzo łatwo, samodzielnie zmodyfikować, aby dostosować go do Twoich upodobań i wymagań Twojej marki.
  • inne komponenty, które zagwarantują, że sprzedaż będzie zautomatyzowana i nie będzie angażować Twojego czasu (m.in. integracje z systemami fakturującymi i mailingowymi).
  • zgodność z RODO pod kątem technicznym, która daje Ci pewność, że masz odpowiednie możliwości techniczne, by wywiązać się z obowiązków, które nakłada na Ciebie ustawa o ochronie danych osobowych,
  • przyjazność pod kątem SEO, dzięki której Twój sklep osiągnie wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania Google i dotrze do większej grupy odbiorców,
  • zabezpieczenia przed włamaniami i złośliwym oprogramowaniem, które dają Ci święty spokój i spokojny sen, że Twój sklep nie padł ofiarą ataku (i nie musisz zgłaszać do organu nadzorczego incydentu naruszenia ochrony danych osobowych).
  • zaawansowane komponenty sprzedażowe, które pozwolą Ci wycisnąć maksimum możliwości z Twojego biznesu
wp seller gotowy sklep

Podsumowująć wybierająć WP Seller otrzymujesz:

  • estetyczny, gotowy do pracy sklep internetowy, obsługujący produkty cyfrowe i fizyczne
    • 4 widoki strony głównej do wyboru
      • integrację z systemami płatności
      • pakiet bezpieczeństwa
      • certyfikat SSL
      • instrukcję obsługi
      • 30-dniową gwarancję satysfakcji
      • wsparcie i aktualizacje (1 rok)

      Oraz dodatkowe komponenty (m.in. integrację z systemem fakturującym i mailingowym) w zależności od wybranego pakietu. Szczegóły znajdziesz poniżej.

      Gotowy sklep WooCommerce

      Zamów sklep, dobierz dodatki odpowiednie dla siebie i ciesz się gotowym do pracy sklepem.

      WP SELLER

      1497 złnetto / jednorazowo
      • Gotowy do pracy sklep oparty o WooCommerce, WordPress i profesjonalny szablon e-commerce pozwalający na sprzedaż zarówno produktów cyfrowych jak i fizycznych

      5 gotowych widoków do wyboru
      Zintegrowane płatności online
       Integracja z wybranym systemem fakturującym 
      Integracja z wybranym systemem mailingowym 
      Integracja Facebook (Pixel) oraz Google Analytics
      Zgodność z RODO
      Pakiet bezpieczeństwa
      1 rok aktualizacji oraz wsparcia standard
      Monitoring dostępność WebEKG za 1 zł
      Hosting, domena .pl oraz certyfikat SSL (Let`s Encypt) za 1 zł (na rok)
       Brand24 (monitoring internetu) – 6 miesięcy gratis
      Faktura VAT

      ZAMAWIAM

      Dobierz dodatki (opcjonalnie)

      Wybierz 2 pakiety dodatków w cenie 299 zł netto i dopasuj sklep do swoich potrzeb:
      Pakiet #1

      AUTOMATYZACJA PRZESYŁEK

      Integracja z jednym, wybranym operatorem wysyłek 

      Aktywne płatności 

      Pakiet #2

      MARKETING

      Predefiniowane Landing Page

      System do tworzenia popup`ów 

      Gotowy Exit Popup

      Pakiet #3

      DESIGN

      Motyw premium, bardziej rozbudowany, dający większe możliwości design

      Edytor powiadomień email 

      Pakiet #4

      OPTYMALIZACJA SPRZEDAŻY

      WooCommerce Google Analytics

      Wewnętrzny system afiliacyjny

      Wbudowany Live Chat

      Pakiet #5

      INDYWIDUALNE WSPARCIE

      1 godzina indywidualnych konsultacji 

      Już wkrótce

      kolejne pakiety!

      WP Seller to 100% gwarancji

      Dajemy Ci 30 Dniową, Bezwarunkową Gwarancję Natychmiastowego Zwrotu Pieniędzy Bez Pytań i Żalu Jeżeli COKOLWIEK Cię Nie Usatysfakcjonuje.

      Jeżeli po nabyciu oprogramowania w ciągu 30 dni z jakiejkolwiek przyczyny (albo i nawet bez przyczyny) coś Ci się nie spodoba, albo nie będziesz w 100% usatysfakcjonowany wystarczy, że wyślesz do nas email, a NATYCHMIAST odeślemy Ci pieniądze, bez pytań i żadnych problemów.

      Dlaczego taka gwarancja?

      Powód jest jeden: wiemy, że WP Seller to konkretny i sprawdzony produkt, który pozwala na natychmiastową automatyzację biznesu. Dlatego nie boimy się, że zwrócisz to narzędzie, bo wiemy, że będziesz w 200% zadowolony!

      FAQ – Najczęściej zadawane pytania

      Co, jeśli zaktualizuję jakiś komponent np. WooCommerce i całość przestanie działać?

      Zdarza się to często gdyż, komponenty są niezależne i aktualizacja jednego z nich może wpłynąć na inny i działanie całego sklepu. Tu mam dla Ciebie bardzo ważną wiadomość: w okresie wsparcia to my dbamy o aktualizację systemu zarządzając tym za Ciebie. Wprowadziliśmy specjalny mechanizm, który zabezpiecza przypadkowe działania z Twojej strony i pozwala nam kontrolować proces aktualizacji w Twoim sklepie. Dzięki temu każda tego typu operacja jest poprzedzona naszymi testami integralności, które dają Ci pewność, że Twoja sprzedaż będzie działać nieprzerwanie.

      A co, gdy okres wsparcia (1 rok) się zakończy?

      Masz możliwość jego przedłużenia lub pozostawienia systemu w stanie jakim aktualnie funkcjonuje, czyli na pewno będzie to stabilny system sprzedaży. Jeśli w przyszłości zdecydujesz się na aktualizacje, to musisz samodzielnie zadbać o integralność systemu.

      OK, ale co z bezpieczeństwem takiego sklepu?

      Z naszego punktu widzenia integralność systemu jest bardzo ważna (zaraz po jego skuteczności). Integralność ściśle powiązana jest z bezpieczeństwem, czyli zabezpieczeniem przed nieuprawnionym dostępem, czy działaniem złośliwego oprogramowania. Dlatego nasze rozwiązanie wyposażone zostało w sprawdzone przez nas, skuteczne mechanizmy zabezpieczające i monitorujące wszelkie podejrzane czynności. Otrzymujesz tym samym system, który bez problemu odeprze popularne ataki hakerskie i zapewni Ci święty spokój.

      Czy mogę dziś wybrać niższy pakiet, a za jakiś czas zmienić go na wyższy?

      Tak, masz taką możliwość. Za zmianę pakietu zapłacisz dokładnie tyle, ile wynosi różnica cen pomiędzy nimi. Zmiana pakietu nie przedłuża jednak Twojego okresu wsparcia i aktualizacji.

      Czy płatność za sklep jest jednorazowa?

      Tak, płatność jest jednorazowa. Po roku możliwe jest przedłużenie pakietu wsparcia i aktualizacji na preferencyjnych warunkach.

      Czy ceny pakietów to ceny netto czy brutto?

      Podane ceny są cenami netto i nie zawierają podatku VAT.

      Czy poradzę sobie z uruchomieniem oprogramowania?

      Staramy się, aby narzędzia, które tworzymy, były intuicyjne i proste w obsłudze. Jeżeli jednak napotkasz jakiś problem, pomożemy. Razem z oprogramowaniem otrzymujesz dostęp do wsparcia, dzięki któremu poradzisz sobie z napotkanymi trudnościami.

      Formularz kontaktowy



      Administratorem danych osobowych jest Mad Ventures Patryk Kozioł z siedzibą przy ul. Niedźwiedzia 29B, 02-737 Warszawa. Dane wpisane w formularzu kontaktowym będą przetwarzane w celu udzielenia odpowiedzi na przesłanie zapytanie.

      Skontaktuj się z nami!

      Masz pytania? Chcesz porozmawiać o swoich wątpliwościach? Nie ma problemu!

      Skorzystaj z formularza obok lub napisz na kontaktwpseller.pl, odpowiemy szybciej, niż myślisz.

      Dane firmowe: 

      Mad Ventures Patryk Kozioł

      Niedźwiedzia 29B
      02-737 Warszawa

      NIP 538 175 39 91